[Polska]Zarz?dzanie obs?uga klienta
Zadaniem systemu WebCallCenter® jest rozwi?zanie problemu obs?ugi klienta, który chce skontaktowa? si? z firm? poprzez jej strony WWW. To oprogramowanie pozwala na integracj? us?ug infolinii z Internetem oraz zarz?dzanie korespondencj? elektroniczn? kierowan? do firmy.
Dost?pne s? nast?puj?ce modu?y systemu:
CallMeBack / CallMeLater - obs?uga telefonu zwrotnego; klient wype?nia specjalny formularz na firmowej stronie www i okre?la w nim dat? i godzin? oddzwonienia. W okre?lonym terminie kontaktuje si? z nim przedstawiciel firmy.
E-mail Answering - obs?uga poczty elektronicznej - e-mail od klienta otwiera si? natychmiast na monitorze osoby obs?uguj?cej aplikacj?, dzi?ki czemu firma natychmiast reaguje na kontakt klienta.
WebChat - oprogramowanie umo?liwiaj?ce prowadzenie rozmów on-line z Internautami.
Wszystkie informacje pochodz?ce z formularzy i z kontaktów z klientami zapisywane s? w jednej centralnej bazie danych, dzi?ki czemu powstaje tak istotna z punktu widzenia firmy historia kontaktów z klientem.
G?ówne korzy?ci zastosowania systemu WebCallCenter® w firmie:
o podwy?szenie poziomu obs?ugi klienta;
o zapewnienie personalizacji kontaktu;
o budowanie dobrych relacji z klientem;
o budowa historii kontaktów z klientem;
o wspomaganie sprzeda?y produktów i us?ug;
o optymalizacja kosztów obs?ugi klienta;
o kontrola pracy dzia?u sprzeda?y i dzia?u obs?ugi klienta;
o wspomaganie procesu tworzenia analiz i statystyk;
o weryfikacja dzia?a? marketingowych;
System posiada struktur? modu?ow? umo?liwiaj?c? konfiguracj? w zakresie ilo?ci obs?ugiwanych stanowisk jak i prowadzonych akcji.
W sk?ad systemu wchodzi:
o Relacyjna baza danych
o Serwer WCC - centralny punkt przetwarzania danych, autoryzacji i kolejkowania zada?
o Konsola Konsultanta - aplikacja umo?liwiaj?ca realizacj? nap?ywaj?cych zada?
o Konsola Supervisora - aplikacja umo?liwiaj?ca monitorowanie pracy Konsultanta
o Konsola Eksperta - aplikacja prezentuj?ca zadania przekraczaj?ce kompetencje Konsultanta osobie uprawnionej do ich realizacji - Ekspertowi
o Konsola Raportów - raporty
Dodatkowe informacje:
Model/Numer produktu: | WebCallCenter |
Cena: | Zapytaj o cenÄ™ |
Kategoria: Informatyka -> Oprogramowanie
Webtel - Interactive Solutions
|
Ulica: | M?ynarska 42 |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 01-171 |
Region: | mazowieckie |
Kraj: | Polska |
Telefon: | +48 22 2574300 |
Faks: | +48 22 2574301 |
|
|
Osoba kontaktowa |
ImiÄ™ i Nazwisko: | Bartosz Ratajewski |
Telefon stacjonarny: | +48 22 2574326 |
|